onsdag 13. april 2016

BRASIL

Hei igjen.
Nå sitter vi på flyet til Brasil. Vi skal bo i en by som heter Rio.En av flyvertinnene kom å ga meg noen lesestoffer om Brasil.Jeg kan ikke så mye om Brasil frafør så dette gleder jeg meg til.Jeg fant noe fakta,og noen kjente steder vi kan besøke. Her er noe av det jeg fant:  Der er det 6,1 milioner innbyggere (2007) i Rio.
I februar vert år finner du verdens mest berømte karneval.Rio ble grunnlagt 1 mars 1565. Og det er veldig tropiske områder i Brasil.Vi fant også ut at Brasil er 26 ganger større en Norge. Vi kan har tenkt til å besøke statuen som ligger oppå Corcovado fjellet sår det en kjempe høy statue som vi skal gå å se på. Vi skal kanskje surfe osv.....
nå er det bare 11 timer og 31 m.Men vi hadde en melomlanding.Nå er det bare 3 timer igjen.
gleder meg til å lande.
M&P



1 kommentar:

  1. Høres ut som dere har en ordentlig flørte-tur på gang(: kos dere i Rio vi er også der nå kanskje vi kan møtes

    Mvh Karsten og Petra

    SvarSlett